پوشش کامل جدول مصوب دروس در آموزش مجازی مورد تاکید است

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان کرمان در نشست اعضای شورای معاونان آموزش و پرورش استان با مدیران و روسای آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان کرمان که به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد، بر پوشش کامل جدول مصوب دروس در آموزش مجازی تاکید کرد.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، سید محمد حبیب اللهی افزود: از بعضی دروس در آموزش مجازی نباید غفلت کرد و بایستی به همه درس ها متناسب با برنامه آموزشی و کلاسی توجه شود.

وی کسب آمادگی آموزشی برای آغاز سال تحصیلی جدید را بسیار مهم خواند و گفت: در هر شرایطی که قرار بگیریم دو اصل کلی تحقق اهداف آموزشی و تربیتی و حفظ سلامتی دانش آموزان و همکاران باید در نظر قرار بگیرد.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان کرمان خاطرنشان کرد: دستورالعمل بازگشایی مدارس از سوی وزارت متبوع در حال تدوین است اما ما باید همه مدارس را برای وضعیت سفید آماده کنیم.

حبیب اللهی به بررسی صحت اطلاعات ارسالی در خصوص ایجاد بانک اطلاعاتی جامع از وضعیت دانش آموزان در زمینه آموزش مجازی اشاره کرد و گفت: رفع مغایرت داده ها در بانک اطلاعات دانش آموزان مورد تاکید است که با این رفع مغایرت، تکلیف مشخص می شود که برای چه تعداد از دانش آموزان که به آموزش های مجازی دسترسی ندارند باید درس نامه یا جزوه آماده شود.

 وی تصریح کرد: از هم اکنون محتوا برای بخش های اولیه کتاب ها باید تولید و آماده باشد، شورای دبیران باید تشکیل و توانایی معلمان در بحث آموزش مجازی سنجیده شود.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اهمیت حفظ و بهبود کیفیت آموزش و تلاش برای دستیابی به اهداف مبتنی بر سند تحول بنیادین، گفت: وضعیت ثبت نام در پایه های هفتم و دهم باید ارتقا یابد و ثبت سفارش کتب درسی انجام شود.


منبع مطلب:آموزش و پرورش استان کرمان