کسب رتبه های برتر مسابقات کشوری قرآن، عترت و نماز توسط دانش آموزان کرمانی

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: دانش آموزان کرمانی رتبه های برتر سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان سراسر کشور را کسب کردند.

احمد اسکندری نسب با اعلام این خبر افزود: فاطمه منگالی دانش آموز پایه دوازدهم مدارس شهرستان رفسنجان موفق به کسب رتبه دوم کشوری حفظ 5 جزء قرآن مجید در این دوره از مسابقات شد.

وی از کسب رتبه دوم کشوری انشای نماز توسط صبا شیخ علی بابایی دانش آموز پایه دهم مدارس ماهان خبر دادو گفت: سهیل مقدس از شهرستان سیرجان نیز موفق به کسب رتبه سوم کشوری مسابقات قرائت قرآن مجید در پایه دوازهم شد.

اسکندری نسب با بیان اینکه زینب علیپور دانش آموز پایه دهم مدارس آموزش و پرورش ناحیه یک کرمان نیز رتبه چهارم کشوری  قرائت قرآن مجید  پایه دهم را در این دوره از مسابقات کسب کرد،  از کسب رتبه چهارم کشوری احکام توسط دانش آموز رقیه ابوالحسنی از آموزش و پرور ناحیه یک کرمان خبر داد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: احسان قاضی زاده از آموزش و پرورش ناحیه یک کرمان و مریم مومنی از شهرستان کوهبنان نیز رتبه پنجم کشوری احکام و انشای نماز را به ترتیب کسب کردند.

احمد اسکندری نسب از کسب رتبه پنجم کشوری توسط همکار فرهنگی منطقه چترود اطهره قاضی زاده در رشته حفظ ده جزء قرآن مجید را در این دوره از مسابقات خبر داد و گفت: اطهره قاضی زاده دیگر همکار فرهنگی منطقه چترود نیز رتبه پنجم کشوری رشته نهج البلاغه را از آن خود کرد.

منبع : آموزش و پرورش استان کرمان