کسب رتبه “بسیار خوب و قابل تقدیر” توسط آموزش و پرورش استان کرمان در حوزه سوادآموزی

آموزش و پرورش استان کرمان در ارزیابی عملکرد صورت گرفته در حوزه سوادآموزی در سال 98 رتبه “بسیار خوب و قابل تقدیر” را از آن خود کرد.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، شاپور محمدزاده معاون وزیر و رئیس سازمان نهضت سوادآموزی در نامه 1331 خود خطاب به محمد جواد فدایی، استاندار و رئیس شورای پشتیبانی سوادآموزی استان کرمان، رتبه «بسیار خوب و قابل تقدیر» سوادآموزی استان در سال 98 را به وی ابلاغ و ابراز قدرشناسی کرد.

در بخشی از نامه معاون وزیر و رئیس سازمان نهضت سوادآموزی کشور آمده است:

آنچه مسلم است دستیابی استان کرمان به چنین موفقیت ارزشمندی در سایه عزمی راسخ و تلاشی صادقانه، هدایت و راهبری هوشمندانه جناب عالی و دیگر اعضای محترم شورای پشتیبانی سوادآموزی به منظور بهره گیری هر چه بیشتر و مطلوب تر از ظرفیت ها و توانمندی های بومی و منطقه ای و نیز همت والا و بی بدیل همکاران مجموعه آموزش و پرورش انجام گرفته است.

خاطر نشان می شود: ارزیابی فعالیت های سوادآموزی استان ها توسط سازمان نهضت سوادآموزی کشور در 25 شاخص و 32 محور صورت گرفته که استان کرمان در 4 شاخص، بیش از 90 درصد امتیاز را کسب کرده است.

همچنین آموزش و پرورش استان کرمان، در شاخص اجرای طرح های ابلاغی، صد درصد امتیاز را به دست آورده و در 9 شاخص نیز توانسته است، امتیاز بالاتر از میانگین کشوری را کسب کند.

لینک منبع: آموزش و پرورش استان کرمان